2009年11月18日 星期三

Lady Kaka 's Birthday


為Lady Kaka Birthday Party設計的一張Poster

大小姐話一定要有星星,要桃紅色,有大象,有bearbear,有白兔,有心心

一聽到已經有個花到唔可以再花的畫面係我腦入面

大小姐如果比多點時間我

我相信我會做得更好


與Kaka相識多年

真心講句佢真係越來越靚

有時望住佢果陣仲會想起小學時期的佢個個男仔頭

當時佢已經風靡萬千少男

好多男朋友

現在的她已經有個固定靚仔男友

但係還不時會有人借意向我打聽佢的消息

想結識呢位Lady

話就話係25歲

但佢係我眼中依然係一個妹妹仔

我諗佢最大願望就係諗結婚生仔做少奶奶


當晚的Dress code係Grand

當然大家都打扮得好Grand啦

本來想得埋當日的豔照先寫呢篇Blog

可惜最終都係等唔到

等極都無人Send相比我


但由於今日已經係佢生日

所以唔可以再等啦

祝Lady Kaka生日快樂

永遠都咁多人愛

4 則留言:

  1. 哦~ 我記得邊個 kaka ! 好靚喎張甫士他 ~祝佢生日快樂~

    回覆刪除
  2. GOOD!!! 其實佢俾你既條件都講哂佢張POSTER想點..

    回覆刪除
  3. 多謝寶豬~

    阿肥你唔黎真浪費果晚都幾多靚人~大小姐點話點好啦!!

    回覆刪除
  4. 哈~~~張poster真係好靚好靚!!我好鐘意呀!!阿六真係天才!!

    回覆刪除