2009年9月3日 星期四

黑白羚羊




我是黑白羚羊10號仔

是我們高三(10)班的吉祥物

我代表著我們10班同學們的感情

我喜歡紅白色

這是我們濠江運動服的顏色

我走的是型格路線

我的偶像是lady gaga

我夢想有一天可以像lady gaga般嗅串還可以得到萬人愛戴

我與喜羊羊沒有任何關係

因為我不是大眾化的

我是特別的

獨一無二的

希望大家喜歡我

就算不喜歡

我也不會為別人而改變


3 則留言:

  1. 哈~~好得意呀!!我鐘意!!如果你出埋有關佢ge產品就好lu!!我好想返返以前讀書ge日子呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 好呀 如果真係出咗佢的產品 你會唔會買架 哈~~

    回覆刪除
  3. 係米有我名先??你比個友情價我la,哈...

    回覆刪除